Opdrachtgever:
Albert Heijn
Opdracht:
Alle medewerkers van de Delikaas-afdeling bij Albert Heijn moeten geïnspireerd worden om de klanten te kunnen verrassen met hun kennis over de deli- en kaasproducten. Door middel van productkaartjes wordt de kennis uitgebreid én krijgen de medewerkers informatie over een ‘product van de week’ met Aha’tjes daarbij, tips om het product te gebruiken.
Oplossing en resultaat:
Wij hebben een waaier bedacht die aangevuld kan worden. Elke vier weken ontvangen alle winkels met een Delikaas-afdeling aanvullende kaartjes voor de deli- en kaasproducten van de komende vier weken.
Wij maken elke 4 weken 8 kaartjes op. We drukken en stansen de kaartjes en verpakken ze per set voor ruim 750 winkels. We leveren ze af bij een distributiecentrum die ze aflevert bij alle AH winkels met een Delikaas-afdeling. De eerste keer hebben wij de kaartjes aan de ringen gehangen. Elke vier weken bevestigen de medewerkers nu zelf de nieuwe kaartjes aan de waaier. Ze houden ze binnen handbereik zodat de mooie verhalen over de producten die gedeeld kunnen worden met de klanten.